Αναμνηστικό των Βαλκανικών Πολέμων του 1912- 1913 με προσωπογραφία του Ε. Βενιζέλου. Φιλοτεχνήθηκε στην Ιταλία από τη Societa Ceramica Richard.Αναμνηστικό των Βαλκανικών Πολέμων του 1912- 1913 με προσωπογραφία του Ε. Βενιζέλου. Φιλοτεχνήθηκε στην Ιταλία από τη Societa Ceramica Richard.
Online Collection Categories Οικιακά εργαλεία και σκεύη
Αναμνηστικό πιάτο τύπου Κιουτάχειας. Το πιάτο το προσέφεραν στον Ευάγγελο Αβέρωφ – Τοσίτσα κατά την επίσκεψή του στη Μ. Ασία όταν ήταν υπουργός εξωτερικών το 1959.Αναμνηστικό πιάτο τύπου Κιουτάχειας. Το πιάτο το προσέφεραν στον Ευάγγελο Αβέρωφ – Τοσίτσα κατά την επίσκεψή του στη Μ. Ασία όταν ήταν υπουργός εξωτερικών το 1959.
Αναμνηστικό των Βαλκανικών Πολέμων του 1912- 1913. Εικονίζει ένοπλο Μακεδονομάχο. Στα άκρα διάτρητος δαντελωτός διάκοσμος. Φιλοτεχνήθηκε το 1914 στο εργοστάσιο πορσελάνης της οικογένειας Γρυπάρη, από τη Μύκονο, στην Baranovka της Ουκρανίας.Αναμνηστικό των Βαλκανικών Πολέμων του 1912- 1913. Εικονίζει ένοπλο Μακεδονομάχο. Στα άκρα διάτρητος δαντελωτός διάκοσμος. Φιλοτεχνήθηκε το 1914 στο εργοστάσιο πορσελάνης της οικογένειας Γρυπάρη, από τη Μύκονο, στην Baranovka της Ουκρανίας.
Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και φέρει συνήθως επιγραφή με στιχούργημα. Στην μπροστινή πλευρά διακοσμείται με δικέφαλο αετό. Στην επιγραφή αναγράφεται: δια δόρον… πλούτος ή μέγας θησαυρός να κράξω την φιλίαν, Σφάλλω μεγάλως βέβαια αν καμνω αναλογίαν; Το χείλος σώζεται κατά το ήμισυ. Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και φέρει συνήθως επιγραφή με στιχούργημα. Στην μπροστινή πλευρά διακοσμείται με δικέφαλο αετό. Στην επιγραφή αναγράφεται: δια δόρον… πλούτος ή μέγας θησαυρός να κράξω την φιλίαν, Σφάλλω μεγάλως βέβαια αν καμνω αναλογίαν; Το χείλος σώζεται κατά το ήμισυ.
Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και κοσμείται με δικέφαλο αετό.Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και κοσμείται με δικέφαλο αετό.
Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και κοσμείται με δικέφαλο αετό. Το χείλος σώζεται κατά το ήμισυ.Προέρχεται από το Pesaro (Ιταλία) και κοσμείται με δικέφαλο αετό. Το χείλος σώζεται κατά το ήμισυ.
Ο τύπος ανήκει στα κεραμικά από το Τσανάκαλε τα περιοχής των Δαρδανελλίων στη Μ. Ασίας. Πρόκειται για τεχνοτροπία που ξεκινά ταο β μισό του 17ου αιώνα, καταγράφει την ακμή της ο 18o αιώνα, και συνεχίζει με τη φθίνουσα πορεία της, μέχρι τις αρχές του 20ου αι.Ο τύπος ανήκει στα κεραμικά από το Τσανάκαλε τα περιοχής των Δαρδανελλίων στη Μ. Ασίας. Πρόκειται για τεχνοτροπία που ξεκινά ταο β μισό του 17ου αιώνα, καταγράφει την ακμή της ο 18o αιώνα, και συνεχίζει με τη φθίνουσα πορεία της, μέχρι τις αρχές του 20ου αι.
Ο τύπος ανήκει στα κεραμικά από το Τσανάκαλε τς περιοχής των Δαρδανελλίων στη Μ. Ασίας. Πρόκειται για τεχνοτροπία που ξεκινά ταο β μισό του 17ου αιώνα, καταγράφει την ακμή της ο 18o αιώνα, και συνεχίζει με τη φθίνουσα πορεία της, μέχρι τις αρχές του 20ου αι.Ο τύπος ανήκει στα κεραμικά από το Τσανάκαλε τς περιοχής των Δαρδανελλίων στη Μ. Ασίας. Πρόκειται για τεχνοτροπία που ξεκινά ταο β μισό του 17ου αιώνα, καταγράφει την ακμή της ο 18o αιώνα, και συνεχίζει με τη φθίνουσα πορεία της, μέχρι τις αρχές του 20ου αι.
Ο διάκοσμος είναι γραπτός και εικονίζει τους βασιλείς Κων/νο και Σοφία. Η παράσταση στέφεται από τέσσερα τριαντάφυλλα.Ο διάκοσμος είναι γραπτός και εικονίζει τους βασιλείς Κων/νο και Σοφία. Η παράσταση στέφεται από τέσσερα τριαντάφυλλα.